קידום אתרים

HACKED BY THE KEY40 FROM ALGERIA

HACKED BY THE KEY40 FROM ALGERIA

HACKED BY THE KEY40 FROM ALGERIA

יישומים עבור מכשירי טלפון ניידים מפותחים לצרכים רבים. תהליך הפיתוח כולל חודשים ארוכים של השקעה, אפיון, תכנון ועבודה טכנית, אך לבסוף ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ואף לגרוף רווחים גבוהים. מצד שני, לא כל מי שעוסק בתחום של פיתוח אפליקציות באמת יודע מה לעשות כאשר התהליך מסתיים.

לפעמים דווקא השלבים של שיווק, קידום ומכירת האפליקציה הופכים להיות מתסכלים ומייאשים. הדרך להתמודד עם מצב מן הסוג הזה היא להכיר מראש את התחנות אשר קובעות האם האפליקציה תצליח לפרוץ ולהגיע אל שוק משתמשים רחב.

גם האפליקציה הטובה והיעילה ביותר לא יכולה לשרוד ללא משתמשים. על מנת להשיג את המשתמשים יש צורך בשיווק נכון של האפליקציה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שיווק אגרסיבי והמוני הוא לא תמיד הדרך הטובה ביותר להגיע למטרה.

רצוי לזהות את הצרכים ואת המאפיינים של קהל היעד, לרבות מצב דמוגרפי, גיל ממוצע, רמת הכנסה, תחומי עניין ועוד. מידע מקדים על קהל היעד של האפליקציה יכול לחסוך הוצאות מיותרות ולמנוע עוגמת נפש. ככל שהמידע יהיה מקיף, אמין ויסודי יותר, כך עולים סיכויי ההצלחה של האפליקציה.

שיווק הוא מהבחינה הזו העברת מסר המותאם לשפה של המשתמשים ולתחומי העניין שלהם. מספר האפליקציות עבור שוק הטלפונים הסלולריים נמצא במגמת תנופה אדירה ולכן רק שיווק ממוקד יכול להביא להצלחה משמעותית.

קביעת מודל עסקי

אחרי שמזהים את קהל היעד אפשר להתחיל בשיווק אלגנטי של האפליקציה ולקבוע מחיר. המודל העסקי באפליקציות כולל שתי אופציות עיקריות. האופציה הראשונה היא למכור את האפליקציה עבור המשתמשים במחיר שנקבע מראש מול חנות האפליקציות ושאר הגורמים הרלוונטיים. האופציה השנייה היא להפצה בחינם, כשירות ללקוח או לצורך מכירה של פרסומות.


לכל אחת מהאופציות יש יתרונות אחרים ואין דרך חד משמעית לקבוע את המודל העסקי המושלם. בנוסף, מי שרוצה להרוויח חייב לחשוב על הטווח הקצר והארוך. רף הסבלנות של המשתמשים מתקצר ויש הרבה אפליקציות הזוכות להצלחה מיידית אך נעלמות מהשוק בתוך מספר ימים או שבועות. בתחום של פיתוח אפליקציות ויישומים עבור שוק הטלפונים הסלולריים ומערכות ההפעלה השונות, מודל עסקי הוא חלק חשוב ובלתי נפרד ממהלכי התכנון וקביעת האסטרטגיה.


רוב העסקים המפתחים אפליקציה עושים זאת במטרה לשמר לקוחות קיימים. גיוס של לקוחות חדשים דרך אפליקציה נחשב מורכב יותר, היות והוא כרוך בפניה לקהל יעד שאינו מכיר את השירות או המוצר.


מצד שני, שימור לקוחות מלווה היום גם בשיתוף מידע והחלפת חוויות. המשמעות היא שאפליקציה מוצלחת חושפת את העסק אל שורה ארוכה של גורמים בעלי עניין ואינטרסים. כדאי להשקיע באיכותיות, לייצר יתרון מול המתחרים ולהציע עבור הלקוחות את הפלטפורמה הדיגיטלית הנוחה והפשוטה ביותר.


מהבחינה הזו, עדיף להשתמש באפליקציה בתור אלמנט שיווקי למיתוג העסק ולא רק בתור צינור להפקת רווחים. זהו שיקול שרוב בעלי העסקים מתעלמים ממנו ולכן מוצאים את עצמם עם אפליקציה ללא תומכים.


לסיכום, פיתוח אפליקציות הוא תחום דינאמי ובעל משמעויות כלכליות רבות. הדבר החשוב הוא להקפיד על תכנית עסקית מסודרת, המתאימה לאופיו של קהל היעד ולסוג המוצר או השירות.

הקמת אתרים
פיתחנו אפליקציה - מה עכשיו -go2seo כל הזכויות שמורות GO2SEO קידום אתרים 2010