קידום אתרים

מה זה inbound marketing

מה זה inbound marketing

מה זה inbound marketing

אתר אינטרנט הוא פלטפורמה שיווקית עוצמתית, שנועדה לתת ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים מידע על העסק שלך, היתרונות שלך והייחוד שלך. באופן כללי, הלקוח שנכנס לאתר האינטרנט שלך אמור להשתכנע ליצור קשר ולהפוך ללקוח פעיל שלך - אפילו אם חיפש באינטרנט את המתחרים.

Inbound Marketing היא שיטת שיווק באינטרנט שמשמעה לא רק לגרום ללקוח הנכנס לאתר להתקשר אליכם - אלא ממש להוביל לקוח פוטנציאלי אל האתר שלכם. 

Inbound Marketing משמעו פעילות שיווקיות באינטרנט שתהפוך את הפלטפורמות האינטרנטיות שלכם ל"מעצמות" בתחום ביטויי המפתח הרלוונטיים לכם. המשמעות היא שיווק בעזרת תוכן איכותי, תוכן שמניע לפעולה. אגב, Outbound Marketing  הוא כל שיווק שנעשה מחוץ לרשת - כמו פרסום בטלוויזיה, פרסום בדפוס, טלמרקטינג, וכדומה.


Inbound Marketing - Content is King


בשיווק inbound  עוסקים ביצירת תוכן ופיזורו על מנת לקשר בין ביטויי מפתח לבין האתר שלנו. התוכן יכול להיות מאמרים באתר שלנו, בלוגים, תכני וידאו, ניוזלטרים, פודקאסטים, או תוכן המוגש בכל דרך אחרת. תכנים איכותיים לשיווק מסוג זה יהיו תכנים שמעוררים עניין, מקוריים ואיכותיים. תכנים טובים במיוחד הם כאלה המעוררים את הקוראים להגיב עליהם. תכנים "ויראליים", כלומר תכנים שיעודדו את הנחשפים אליהם להעביר אותם הלאה לחבריהם, הם ללא ספק התכנים המנצחים בתחום שיווק באינטרנט (אבל, כמובן, לא קל לייצר כאלה תכנים - הם דורשים מקוריות, ייחודיות ובדרך כלל גם הומור).


לא הכמות אלא האיכות

Inbound Marketing הפך שיווק פופולארי באזור שנת 2006. מאז, ניסו ועדיין מנסים מקדמי אתרים ואנשי שיווק באינטרנט להשתמש בסוג שיווק זה בדרכים שונות. לצערם של אנשי הכמות, גוגל הוא יצור חכם שיודע לזהות תוכן איכותי הנמצא באתר איכותי, רלוונטי ומתחדש. אם כן, מי שמתכוון להשקיע בשיווק אינטרנטי, עליו להשקיע באסטרטגיית שיווק ולהשתמש בכלים יעילים על מנת להביא את אתר האינטרנט שלו להישגים טובים.


שלבים בהשפעה של Inbound Marketing

שיווק Inbound ישפיע ראשית על המבקרים באתר (או בבלוג, או במקום שבו פרסמתם את התוכן). אם התוכן איכותי, הנחשפים אליו יבקרו באתר ויתרשמו ממנו. בהמשך, ככל שמבקרים רבים יותר מתרשמים מהתכנים ונכנסים לאתר, הדירוגים שלו בקידום האורגאני משתפרים, וכתוצאה מכך מגיעים לאתר מבקרים נוספים, והמעגל הזה ממשיך.

על מנת לשמר את מעגל הפלא של יותר מבקרים - עליות בדירוגים - יותר מבקרים וכולי, חשוב לא "לנוח על זרי הדפנה" ולשמור על תכנים אקטואליים, רלוונטיים ומעודכנים שיפורסמו ברשת, באתר שלכם או במיקומים אחרים בכל זמן מה.

למידע נוסף בנושא Inbound Marketing
הקמת אתרים קידום אתרים
אקסטרה - קידום אתרים בגוגל
מה זה inbound marketing - Go2seo כל הזכויות שמורות GO2SEO קידום אתרים 2010